Berriak
Atzealdea Next Generation Europako funtsetatik 205.000 euro jasoko ditu Hernanik Wifi konexioa zabaltzeko eta herritarrei tramiteak erraztuko dizkien administrazio elektronikoa hobetzeko
2023·06·06
Lehen proiektuak lotura du udal eraikinetako sare lokalaren azpiegitura hobetzearekin eta herritarren wifi sarea handitzearekin. Beraz, proiektu honi esker, WiFi puntuak jartzen ari dira udaletxeko bilera-geletan, kiroldegiko aretoetan, Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, Udal Euskaltegian eta Musika Eskolan. Zuntz optikoa Turismo Bulegoko kioskora, Bake Epaitegira, Biteri kultur etxera, Gabriel Zelaia eraikinera eta Gazteriako bulegoetara ere iritsiko litzateke. Herritarrek aukera izanen dute konexio horiek zabaltzeko.
Bigarren proiektuak administrazio elektronikoa ezartzearekin eta beste administrazio batzuekiko elkarreragingarritasuna hobetzearekin du zerikusia, herritarrei, enpresei eta bestelako erakundeei kudeaketak eta tramiteak errazteko.
PROIEKTUAK
1. TOKIKO SAREAREN AZPIEGITURA EGUNERATZEA, ELEMENTUEN SEGURTASUNA HOBETZEA ETA HERRITARREN WIFI SAREA BESTE UDAL-ERAIKIN BATZUETARA ZABALTZEA
Hernaniko Udalak hainbat eraikinetan banatutako sare lokala du. Gehienak zuntz optikozko sare propio baten bidez lotuta daude, baina batzuk irrati bidezko konexioetatik sartzen ziren edo, besterik gabe, sarean integratuta ez zeuden.
Bestalde, Udalak udal-eraikinetan WiFi bidez herritarrak sartzeko sistema bat du. Laguntza horri esker, zerbitzu hori eraikin publiko gehiagotara zabalduko da.
Jasotako dirulaguntza honi esker, Wifi puntuak jartzen ari dira edo jarriko dira Udalaren bilera geletan eta kiroldegiko geletan, Gizarte Zerbitzuen bulegoetan, Udal Euskaltegian eta Musika Eskolan. Zuntz optikoa, halaber, Turismo Bulegoko kioskora, Bake Epaitegira, Biteri kultur etxera, Gabriel Zelaia eraikinera eta Gazteriako bulegoetara ere iritsiko litzateke.
2. HERNANIKO UDALEAN ADMINISTRAZIO ELEKTRONIKOA EZARTZEA. HERNANIKO UDALA MODERNIZATZEA ETA DIGITALKI ERALDATZEA. OINARRIZKO ZERBITZUEN ELKARRERAGINGARRITASUNA EZARTZEA
Proiektu honen bidez, udala eta haren aplikazioak modernizatu nahi dira, Administrazio Elektronikoa maila guztietan ezartzeko.
Helburu horiek lortzeko, modernizazio- eta digitalizazio-proiektuaren barruan, jarduera hauek egin dira azken urteotan:
1. Herritarrei, enpresei eta bestelako erakundeei Udalarekin egiten dituzten kudeaketak eta izapideak erraztea:
2. Erregistro elektroniko elkarreragilea – SIR: sarrera eta irteeren erregistroa egokitzea, administrazioen arteko erregistro-idazpenak trukatu ahal izateko.
3. Eusko Jaurlaritzaren sistemarekin integratutako jakinarazpen elektronikoa.
4. Ahalordetze elkarreragileen erregistro elektronikoa ezartzea.
5. BAZerako tresna berria ezartzea eta Udalaren hirugarrenen BDa bateratzea
6. Faktura elektronikoen sarrera-puntu bakarra eta kudeaketa ekonomikoaren aplikazioarekin integratzea
7. Sinadura-karpeta elektronikoa eta sinadura biometrikoa: itxaron-denborak eta beharrezkoak ez diren lekualdaketak murriztea
8. Hitzordua hartzeko sistema garatu eta ezartzea: joan-etorriak eta ilarak murriztea
9. Eraginkortasuna eta eraginkortasuna hobetzea udalaren barne prozesuetan.